Nog 19 dagen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anne-Lotte - WaarBenJij.nu Nog 19 dagen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anne-Lotte - WaarBenJij.nu

Nog 19 dagen!

Blijf op de hoogte en volg Anne-Lotte

14 Januari 2013 | Nederland, Nederland

Lieve iedereen!

Nog 19 dagen en dan vertrek ik naar Suriname! Zoals ik vorige keer al meldde is mijn werk daar bekend en weet ik ook waar en met wie ik in Suriname zal verblijven :) Alles is nu geregeld. Ik heb m'n visum, m'n intentingen, m'n ticket... Kortom, alles dus! Ik kijk er naar uit om naar Suriname te vertrekken, zeker nu het hier zo koud is ;)

Ook heb ik contact met de meiden waarmee ik samen zal gaan wonen in een huis. Zij vertrekken deze week al! Wel superleuk om ze alvast te ontmoeten, voordat we voor minstens 6 weken met elkaar in 1 huis zitten :)

Nu nog even twee weken werken en dan de laatste week volledig voorbereiden op mijn 'wereldreis' :) Ik heb er zin in!

Liefs,

A-L