Nog 19 dagen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anne-Lotte - WaarBenJij.nu Nog 19 dagen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anne-Lotte - WaarBenJij.nu

Nog 19 dagen!

Blijf op de hoogte en volg Anne-Lotte

14 Januari 2013 | Nederland, Nederland

Lieve iedereen!

Nog 19 dagen en dan vertrek ik naar Suriname! Zoals ik vorige keer al meldde is mijn werk daar bekend en weet ik ook waar en met wie ik in Suriname zal verblijven :) Alles is nu geregeld. Ik heb m'n visum, m'n intentingen, m'n ticket... Kortom, alles dus! Ik kijk er naar uit om naar Suriname te vertrekken, zeker nu het hier zo koud is ;)

Ook heb ik contact met de meiden waarmee ik samen zal gaan wonen in een huis. Zij vertrekken deze week al! Wel superleuk om ze alvast te ontmoeten, voordat we voor minstens 6 weken met elkaar in 1 huis zitten :)

Nu nog even twee weken werken en dan de laatste week volledig voorbereiden op mijn 'wereldreis' :) Ik heb er zin in!

Liefs,

A-L

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Suriname

6 weken vrijwilligerswerk doen in Paramaribo, Suriname!

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2013

Dat was het dan....

11 Maart 2013

De laatste volledige week in Suriname!

04 Maart 2013

Week 4!

25 Februari 2013

Week 3!

18 Februari 2013

Week 2!
Anne-Lotte

Via deze weg zal ik proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van mijn reis naar Suriname!

Actief sinds 08 Nov. 2012
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 9519

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 16 Maart 2013

Suriname

Landen bezocht: