Nog 2 dagen..... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anne-Lotte - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen..... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anne-Lotte - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen.....

Blijf op de hoogte en volg Anne-Lotte

31 Januari 2013 | Nederland, Nederland

Lieve iedereen,

Nog 2 dagen en dan vertrek ik naar Suriname! Ik ben inmiddels druk mijn koffer aan het inpakken en bedenken of ik alles heb.. Het ziet er naar uit dat mijn koffer niet eens stampvol zit, wat natuurlijk zeer uitzonderlijk is in mijn geval. Nou is het natuurlijk ook zo dat ik in dit geval geen 30 jurkjes, hakken en make-upjes mee heb, wat ook onhandig is met een vochtigheidsgraad waar je u tegen zegt :P

Ook heb ik inmiddels afscheid genomen van al m'n vriendjes, vriendinnetjes en collega's. Ook al zien of spreken we elkaar soms ook 6 weken niet, Suriname klinkt wel heel ver... :P Gelukkig komen mijn ouders, zusje en beste vriendinnetje me uitzwaaien op Schiphol :)

Ik heb inmiddels ook al gezien in wat voor huis ik ga wonen, omdat mijn huisgenoten al in Suriname zijn (zie foto). Een zeer goed beveiligd huis, met twee waakhonden. Die ik Fikkie 1 en Fikkie 2 gedoopt heb (ook al heten ze zo niet). Ik kom dus niet in een leeg huis aan in Suriname, maar als mijn huisgenoten er nog niet waren geweest was het huis ook niet leeg geweest, want ik heb vernomen dat er gekko's en kakkerlakken in en om het huis zijn :P

Nu nog even de laatste dingen regelen en dan ben ik ready to go! De volgende keer dat jullie hier iets van mij vernemen, ben ik in Suriname!

Liefs,

A-L