Het project is bekend! Nog 7 weken voor vertrek! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anne-Lotte - WaarBenJij.nu Het project is bekend! Nog 7 weken voor vertrek! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anne-Lotte - WaarBenJij.nu

Het project is bekend! Nog 7 weken voor vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Anne-Lotte

16 December 2012 | Nederland, Nederland

Lieve iedereen,

Gisteren was de deelname bijeenkomst voor alle vrijwilligers die de komende periode naar Suriname gaan. Blijkt dat ik 2 februari niet alleen reis, maar dat er 2 andere meiden zijn die ook de 2e reizen! :) Wel zo gezellig, anders dwaal je ook maar rond op Schiphol tot je eindelijk naar je gate mag.

Ook hebben we via Skype contact gehad met Tjitra, de contactpersoon in Suriname. Zij regelt waar in Suriname ik verblijf en welk project ik ga doen. Ik ga werken bij Stichting Betheljada. Dit is een stichting die opvang biedt aan kinderen met een meervoudige handicap. Ik ben erg blij dat ik mijn steentje aan dit project bij kan dragen :)

Nu nog een visum regelen en snel mijn ticket boeken en de laatste voorbereidingen regelen! Gelukkig kan ik m'n hele EHBO-kit van India hergebruiken ;)

Liefs,

Anne-Lotte